onsdag 5 februari 2014

Damm och distraktioner

Tulpaner var det tänkt men inte blev de som jag tänkt.
Jag får se det som att jag har övat på att måla tulpaner. Jag hatar att öva! Ibland vill det sig inte, den här orkade jag inte ens öva färdigt...
Något annat som jag tycker är ungefär lika kul som att öva är att skrapa rent ugnen. Jag tänker börja bränna nu igen så det var liksom ingen återvändo.
Och nu är det gjort, hurra :)
 Bara de roligare bitarna kvar.

 Och så hade jag tänkt röja mer i verkstaden idag men jag blev distraherad. Jag hittade några av mina huvuden i paper clay som skulle putsas. 
Städa skulle jag ju hinna ändå, jag skulle ju bara putsa lite.
Oj vad tiden går när man putsar...
 
Och vad dammig man blir...
Och så lite man hinner städa... 
Imorgon är det torsdag...
Det är en bra städdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar