måndag 18 mars 2013

Nästanfärdigt

Som vanligt när jag letar efter något så hittar jag helt andra saker än de som jag från början letar efter. Jag vet att jag har en bit blåskimrande glas någonstans i verkstaden. Men den hittade jag inte... bara en massa annat. Och visst är väl glas vackert när solen skiner igenom?

 
Och så hittar jag saker som inte alls blev som de skulle... Som den stackars ljuslyktan som vägrar släppa taget om tryggheten i sin slumpingform. Men färgen är fin...
 
 
Och ballerinan som inte har blivit färdig utan får ligga och vila sig på en dörr, som ska bli ett bord, som inte heller är färdigt...
 
 
Men jag har en massa annat som är "nästanfärdigt" och som nog faktiskt snart blir klart. Mitt ena tulpanprojekt saknar bara några bokstäver.



Och min drömmare är snart klar för att bli ett kort.


 
Imorgon hoppas jag att han är totalfärdig :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar