måndag 6 maj 2013

Ett lättare liv för 99 kronor

Jag älskar verktyg, bra verktyg. De gör att allt blir så mycket lättare. Man kan kämpa hur länge som helst med ett uselt verktyg, resultatet blir ändå bara tråkigt. Nu har jag hittat något som gör allt så mycket lättare och jag undrar bara varför det tog mig så lång tid att hitta det.
Jag har blivit en nöjd ägare till en guldsmedssax och många problem är lösta. Jag slipper till exempel tröstlöst filande för att rätta till ruffa kanter som mina tidigare plåtsaxar åstadkom. Inte illa när livet blir lite lättare för ynka 99 kronor.
Mina stämplar är inte nya men de är väl använda och jag är fortfarande barnsligt glad över dem.
 

3 kommentarer:

  1. Waow så fina hjärtan!
    Du gör så mycket fint. Hoppas jag ska,uppåt dina trakter någon gång så jag får se allt fint du gör...
    Kram

    SvaraRadera
  2. Så vackra smycken! Och kakan i förra inlägger verkar hur smaskig som helst. Måste testa den till helgen :p. Ha en fin långhelg!

    Kram från Maria

    SvaraRadera
  3. Kakan kan jag rekommendera, enda problemet är att den slinker ner lite för lätt... ;) Ha en riktigt fin helg du också Maria!

    Kram

    SvaraRadera